فیتنس جواد

حرفه ای شدن یعنی قادر به انجام تمرینات قدرتی با وزن بدن.

فیتنس جواد

حرفه ای شدن یعنی قادر به انجام تمرینات قدرتی با وزن بدن.

فیتنس یعنی هماهنگی بین عصب و عظله در واقع فیتنس یک نوع آمادگی جسمانی است که با تمرینات سبک با دستگاه های بدنسازی و ترکیب ورزش های هوازی و قدرتی و پیروی از یک رژیم غذایی سالم می توانید به اندامی زیبا و متناسب برسید. این ورزش به مرور زمان اثر گذار خواهد بود و مصرف داروها در این رشته جایی نداردفیتنس باعث افزایش قدرت عضلانی و کاهش چربی و در نتیجه کنترل وزن می شو.(جواد عبدی)

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

مکمل های مزومورف

مزومورف:

این افراد که بهترین نوع تیپ بدنی را دارا هستند به تیپ بدنی عضلانی مشهور هستند توده عضلانی این افراد به راحتی افزایش پیدا می کند.

مکمل های  مناسب برای این تیپ بدنی مزومورف در دوره حجم:

برای این تیپ اکثر مکمل های مزومورف مناسب است  و حتی این افراد  بدن مکمل و فقط افزایش پروتیین دریافتی از طریق تغذیه توده عضلانی آنان افزایش می یابد.

اما پیشنهاد می شود که این افراد از کربو پروتیین یا گینر استفاده نکنند به دلیل میزان زیاد کربوهیدرات که موجب چاقی و افزایش توده چربی می شود.

این افراد دوره تثبیت  دشواری نخواهند داشت  و توده عضلانی آنان در تثبیت با رعایت رژیم غذایی و تمرین بهترین میزان توده عضلانی را خواهند داشت.

 در تثبیت مکمل های مزومورف همچون:

 BCAA

گلوتامین

کازئین

  • ۹۷/۰۸/۱۰
  • javad abdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی