فیتنس جواد

حرفه ای شدن یعنی قادر به انجام تمرینات قدرتی با وزن بدن.

فیتنس جواد

حرفه ای شدن یعنی قادر به انجام تمرینات قدرتی با وزن بدن.

فیتنس یعنی هماهنگی بین عصب و عظله در واقع فیتنس یک نوع آمادگی جسمانی است که با تمرینات سبک با دستگاه های بدنسازی و ترکیب ورزش های هوازی و قدرتی و پیروی از یک رژیم غذایی سالم می توانید به اندامی زیبا و متناسب برسید. این ورزش به مرور زمان اثر گذار خواهد بود و مصرف داروها در این رشته جایی نداردفیتنس باعث افزایش قدرت عضلانی و کاهش چربی و در نتیجه کنترل وزن می شو.(جواد عبدی)

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

سلام دوستان  این متن مخصوص به کسانی هست که برای سلامتی خود احترام قاعلند و ورزش کردن را جهت سلامتی برای یک بدن ایده آل میدانند داشتن یک اندام ایده آل و مناسب آرزوی خیلی از جوان هاست که حتی برای رسیدن به آن حاضر می شوند دست به مصرف انواع داروها بزنند و داروهای مکمل در بین بدن‌سازان به همین دلیل محبوبیت خاصی پیدا کرده است خیلی از باشگاه داران برای سود جویی این نوع داروها را به شاگردان توصیه میکنند که متاسفانه ورزشکاران به دلیل کمبود اطلاعاتی که از هورمونها دارن وسوسه میشوند مانند :استروئیدها و هورمون رشد . سوماتوتروپین که اکثرا افراد (سوما ) هورمون رشد مینامند که اکثرا این باور را دارند که تزریق سوما چند سانت قد آنها را بلندتر و باعث چربی سوزی میشود این یک باور غلط در بین تمامی کسانی هست که در باشگاهای بدنسازی مشغول به ورزش کردن میباشند اگر چه شما یک فرد مبتدی هستی از تزریق این نوع هورمونها جدا خوداری کنید ضرر این داروها بیشتر از منفعتی هست که شما بدست خاهی آورد مصرف این داروها بایدزیر نظر پزشک متخصص و برای ورزشکاران حرفه ایست پس به تور طبیعی ورزش کنید و زندگی سالامی داشته باشید .متشکرم 🙏🏻کوچیک همه شما (جواد عبدی)⚘

  • ۹۹/۰۷/۲۸
  • javad abdi

نظرات (۱)

  • سپهر قاسمی
  • سلام خسته نباشی مرسی از شما که اینقد خوب آموزش میدی و دقیق مطالب میگی خیلی ها هسن فقط دنبال سود میگردن یه برنامه میدن ۵۰ هزار میگیرن بعدش برنامه ای که میدن فقط چرته ولی شما این همه آموزش دادی و دقیق و واضح همچی میگی واقعلا لایک داری یک سوال داشتم من ۱۸ سالمه از رفسنجان بعد خیلی تمرین کردن تو باشگاهای مختلف و کلی برنامه و حدود ۱سال ورزش کردن هیچ نتیجه ای نگرفتم وبه من پیشنهاد این میدادن که هورمون مصرف کنم تا اینکه تو گوگل داشتم سرچ میکردم و با سایت شما آشنا شدم و برنامه حجمی ۲ماهه شما رو تمرین کردم و اصول تغذیه ای که گفتی رعایت کردم و یه ۲۰ روز نگذشت که خودم به خودم شک کردم و داشتم از ذوق خفه میشدم که چقد دارم عوض میشم و نتیجع میگیرم و اینکه شما به من یاد داذی که هیچوقت آمپول نزنم و از راه طبیعی حجم بگیرم واقعا من سلامتیم رو مدیون شماس و مادرم از اینکه من امپول نزدم شما رو هر روز دعا میکنه بازم متشکرم از شما بازم مطالب جدید بزارید 🙏🏻⚘

    پاسخ:
    متشکرم سپهر قابلی نداشت من از اینکه دیگران رو خوشحال ببینم خوشحال میشم و اینکه وقتی ما ها میتونیم ورزش کردن جهت سلامتی بخایم انجام بدیم دلیلی نداره ازهورمونا کمک بگیریم همینکه شما متوجه شدید از راه طبیعی میشه به نتیجه برسی و آمپول نزنی خداروشکر و سعی کن به دوستات هم بگی از امپول زدن پرهیز کنن در کل خوشحالم که شما و مادرتون خوشحالید. ⚘🙏🏻👌

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی