فیتنس جواد

حرفه ای شدن یعنی قادر به انجام تمرینات قدرتی با وزن بدن.

فیتنس جواد

حرفه ای شدن یعنی قادر به انجام تمرینات قدرتی با وزن بدن.

فیتنس یعنی هماهنگی بین عصب و عظله در واقع فیتنس یک نوع آمادگی جسمانی است که با تمرینات سبک با دستگاه های بدنسازی و ترکیب ورزش های هوازی و قدرتی و پیروی از یک رژیم غذایی سالم می توانید به اندامی زیبا و متناسب برسید. این ورزش به مرور زمان اثر گذار خواهد بود و مصرف داروها در این رشته جایی نداردفیتنس باعث افزایش قدرت عضلانی و کاهش چربی و در نتیجه کنترل وزن می شو.(جواد عبدی)

کلمات کلیدی
آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

لانچ

 

لانچ حرکتی فوق العاده است که قدرت بدنی را تا حد زیادی تقویت و به افزایش تعادل بدن نیز کمک می‌کند. انجام دادن حرکت لانچ شما را در ساختن پاها و فیله های کمر یاری کندلانج، حرکتی فوق‌العاده برای ساختن عضلات ران و باسن همچنین تقویت قدرت بدن در حفظ تعادل است.

 

• برای شروع می توانید این حرکت را در چارچوب یک درب اجرا کنید؛ چنانچه لازم باشد دست خود را به چارچوب بگیرید و به مرور که تعادل بهتری بدست آوردید حرکت را با دمبل و سپس با هالتر که در کلیپ فوق اموزش داده شده در ۳یا ۴ ست تا مرز ناتوانی انجام دهید.

  • ۹۸/۰۸/۱۱
  • javad abdi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی